Dit jaar komt er geen apart zomerrooster voor de Club-lessen maar je kan zelf inschrijven via de Manege App.
Overleg evt even met je mede-leaser wat goed uitkomt.
Alvast een hele fijne zomervakantie toegewenst!
- Login om te reageren
Dit jaar komt er geen apart zomerrooster voor de Club-lessen maar je kan zelf inschrijven via de Manege App.
Overleg evt even met je mede-leaser wat goed uitkomt.
Alvast een hele fijne zomervakantie toegewenst!